Savvy分享:定提拉中臉篇 – 減淡法令紋, 同時提升蘋果肌

savvy2 2 e1558972795658
14

睇返以前嘅Blog,原來已經開站5年了!由讀大學到現在出來打第三份工,想不到時間過得這麼快,自己也不知不覺踏入27年頭,有時候真的接受不了已經過了25歲的事實呢。

皮膚一過了25歲,膠原就開始流失,蘋果肌自自然會慢慢收細和下垂,以致法令紋加深, 面部輪廓不再像少女時代般圓潤,雖然早在24歲的時候我曾經做過PLLA童顏針的療程,但都已經隔了3年,生出來的膠原蛋白縱使未至於會全部流失,但畢竟歲月不留人,唔多唔少輪廓望落一定無以前那般飽滿,所以今年我決定去試一個已經流行多年、但又從來未試過的療程 – 定點提升拉力線 (簡稱: 定提拉)。

好多朋友一聽到我話做定提拉就會話,「你塊面都無肉點做?」、「你咁瘦唔使V面啦!」……No no no!定提拉不只是用來瘦面,其實還可以用來提升臉部下垂的脂肪,尤其是法令紋、蘋果肌不夠豐滿、有明顯法令紋的特別適合做。

定提拉在醫美項目來說風險不大,但始終是醫療程序,整個過程要小心徹底消毒,而且好講醫生的美感判斷同手勢,所以一定要搵一間信譽良好的註冊西醫診所做!雖然一般美容院亦有埋線療程,但其實線材是其次,無專業註冊醫生的話,做到兩邊面不平衡就慘了!

▼今次的定提拉療程我又再次到訪 Reface Clinic-香港微整形中心,找梁醫生幫幫手,點解我話又再到訪呢?因為對上一次我已經搵過梁醫生做NEAUVIA女神針,手勢好好,所以今次又好放心俾塊面佢幫我做定提拉!

 

5

【延伸閱讀 新一代『女神針』NEAUVIA Hydro Deluxe 水光+膠原增生 @Reface Clinic

定點提升拉力線 (簡稱定提拉) 是 Reface 最新研發的埋缐技術,它是玫瑰缐的進化版。有別於坊間一般的埋線療程,Reface的醫生會在皮膚不同的深淺層埋線,達至理想效果:

Reface Clinic的定提拉有咩特別?簡單快講:

• 所用的拉力線擁有專利的雙向內勾技術,令埋線後抓實皮膚組織,線身不易走位
• 拉力線能提升皮膚細嫩度,透過修復幹細胞及血小板,增生膠原蛋白及促進血液循環
• 長效兩年,1 次療程,1-2個月更明顯,6-8個月自然分解及吸收後會更飽滿
到達中心後護士會先講解療程風險及了解客人身體狀況後才會開始進行療程。簽好了同意書後先敷約20分鐘的麻膏。

▼敷了一段時間面會開始有少少麻,也是時候正式開始療程啦。定提拉痛嗎?其實敷完麻膏,再加上梁醫生研發的專利無痛入缐技術,所以其實是愈埋愈無感覺,只有拉拉扯扯,個人放鬆一點就會覺得療程時間過得很快。

 

1

埋線前梁醫生先分析我的面型去判斷要落多少線,因為每個人的面型的弧度、肌肉、脂肪比例都不同,所以一定要細心分析,描畫好需要拉提的位置, 再決定入缐的位置, 埋缐的數量和在不同位置的深淺程度。經過梁醫生專業分析後,決定總共會埋6條線,每邊3條,1條深層 (脂肪層),2條淺層 (真皮層),當然每個人做幾多條係睇臉部鬆弛程度而定。

▼描畫過程梁醫生講解了我的臉型需要拉提蘋果肌,透過埋線將下垂的脂肪提升。

 

2
8

▼消毒好臉頰後在正式入線前還會於臉部打少量麻醉,整體無咩痛楚。做完一邊面即時望落去有點腫是正常的,因為打了麻水,所以做完待消腫後才會見到真正效果。療程有少少緊張是正常,我自己也做過幾次醫美的療程,不過知道原來是不痛之後和愈做愈無感覺,個人就會開始放鬆。

4

▼今次主要是提升蘋果肌和減淡法令紋, 做完埋線後蘋果肌提升了,本來凹下去的輪廓會即時改善,蘋果肌的弧度出返來。頭幾日埋線位置會有少少扯住的感覺,或者會有腫的情況,梁醫生開咗抗生素、止痛藥、消炎藥,復原期這幾天我有敷冰同keep住食完醫生處方的藥,第三天臉頰已經無再痛同腫。

7
6

▼做完後不會有大傷口,只有兩個在耳仔附近的導管小孔。梁醫生細心將圓形半透明膠貼封住傷口之後就可以如常出街,身邊的人都不會覺得你剛做完醫美呢!

第一晚做完因為有兩個小傷口,梁醫生話最好唔好洗頭,第二日先洗,好吧…忍忍手!

順帶一提,有朋友會問,埋線後的線頭會唔會過幾日露出來?這就靠醫生剪缐頭的技巧和手勢啦!如果剪線頭剪得不好,有機會在傷口上突出線頭,到時候尷尬是其次,最麻煩是要再找醫生弄好。所以重新講多一次,挑選好的醫生是決定埋缐成功與否的先決條件!

 

9

▼第二日已經消腫了,臉上會有繃緊的感覺,進食時不能血盆大口,不然就會有點酸。不過因為不斷敷冰袋所以復原得算快,完全無不適,不需要食止痛藥。

10

一星期過去,不但法令纹減淡了, 感覺蘋果肌也提升和结實了不少。而埋線後其實都要比多少少時間才會見到更滿意的效果,定提拉的線材會隨時間慢慢溶掉,從而在肌底生長膠原,大約半年後皮膚會望落更飽滿。

12

以往我也做過用PLLA童顏針豐滿蘋果肌,與定提拉的分別就在: PLLA 童埋針可以填充蘋果肌, 但定提拉卻可以提拉下垂的蘋果肌, 回復蘋果肌年輕時飽滿的弧度。

過左幾日,臉上表面完全沒有凹凸不平的情況。再一次覺得梁醫生的手勢真係好好,會好專業咁根據臉型弧度決定埋線深淺位置,加上會熟練地調節線身拉力,令整個輪廓看上去還是很自然,名副其實靜悄悄就變美了。

今次第二次上Reface Clinic,細心的梁醫生仍然很有耐性,詳細解釋部位要塑形的原因和會如何做,讓客人清楚明白醫生會怎樣塑造自己的臉型,這一點令到我很放心和希望介紹給心思思想做定提拉的你們!

如果想了解多一點定提拉,歡迎大家去Reface Clinic查詢:

Reface Clinic 網址: https://www.reface.hk

有關定提拉療程:https://www.reface.hk/treatment-定提拉-2/

Reface Clinic 香港微整型中心
地址:九龍尖沙咀金馬倫道42-44號華懋金馬倫中心16樓電話: 2887 9223WhatsApp: 5401 1282
#定提拉 #埋缐 #法令紋 #蘋果肌

Leave a Reply